FAQs
Det er altid svært at spå, hvor mange personer der er til i de forskellige retter. Vi spiser alle forskelligt og det samme er gældende her. Derfor har vi lavet en ca. beregning på hvor mange personer der er til i følgende størrelser:
1,2 liter = 3-4 portioner
2,5 liter = 6-8 portioner
Flamingokassen:
Du modtager varerne i en EPS flamingo kasse som holder maden frossen under transporten. Denne EPS flamingo kasse kan holde maden frossen i op til 30 timer.
EPS flamingo kasserne er godkendte til fødevarer og afgiver ikke giftige stoffer, er lugt- og smagsneutrale, er fremstillet under hygiejniske forhold og kan tåle fugt.
Vi tager ikke flamingo kasserne retur, men du kan sagtens genbruge dem som køle eller varmekasse derhjemme.
Ønsker du ikke at gøre brug af flamingo kasserne kan du aflevere dem til genbrug idet de er 100% genanvendelige.
Køleelementet:
Disse består af nedfrosset postevand i en lille pose, intet andet.
De er produceret med strøm fra solceller og poserne er lavet af lamineret PE som nemt kan genanvendes til nye formål. Du kan genanvende poserne som køleelementer. Hvis du ikke ønsker at beholde køleelementerne, kan du tømme dem for vand og smide den tomme pose til genbrug.
Følgende vilkår er gældende:
1. Gælder kun ved køb/afhentning i Gryderettens fysiske butik og IKKE ved levering.
2. Der udleveres et klistermærke pr. ret der bestilles.
3. Der udbetales/overføres ikke penge i stedet for udlevering af den gratis gryderet.
4. Den gratis gryderet kan kun afhentes i butikken og leveres ikke.
5. Den gratis gryderet kan ikke bestilles via webshoppen.
6. Ønsker du en 2,5 liters gryderet i stedet, kan du få 50% på denne i stedet for udlevering af 1,2 liters.
7. Kan også benyttes ved JA TAK tilbud.
8. Der udleveres ikke klistermærker for gryderetter købt på tilbud.
Ja, sagtens!
Hvis du ønsker at hente din bestilling selv, vælger du blot knappen ''afhent'' ved bestilling - og du kan afhente dine varer så snart du modtager en bekræftelse fra Gryderetten. Du skal huske at medbringe din ordrebekræftelse som bliver sendt til din angivne e-mail eller SMS.
Du kan afhente din bestilling på følgende adresse:
Værkstedsgården 13, 2620 Albertslund
Vores åbningstider for afhentning er:
mandag: 11:00 - 15:00
tirsdag: 11.00 - 15:00
onsdag: 11:00 - 15:00
torsdag: 11:00 - 15:00
fredag: 11:00 - 15:00
lørdag: lukket
søndag: lukket
Vi leverer med Xpressen fødevaredistribution i hele Danmark, undtaget ikke-brofaste øer. Bestilles der alligevel til en ikke-brofast ø, har vi desværre ikke mulighed for at tage den sendte bestilling retur idet den indeholder fødevarer - ej heller selvom flamingokassen ikke har været åbent, idet kølekæden kan være brudt ved returnering. Ligeledes tager vi ikke sendte bestillinger retur hvis den tastede adresse er forkert eller mangelfuld.
Dag til dag levering:
Bestiller du hos os inden kl. 14.00 mandag til torsdag, sender vi samme dag og du modtager din bestilling dagen efter. Bestiller du fredag-søndag, sendes din bestilling først mandag.
Leveringssted:
Xpressen fødevaredistribution leverer din pakke på den angivne adresse. Du kan følge pakken med track&trace som Xpressen fødevaredistribution sender sammen med den bekræftelse du modtager fra dem, så snart vi har leveret pakken til dem. Pakken stilles oftest foran din hoveddør, i indkørslen eller i haven, hvis du ikke er hjemme. Du kan desværre ikke angive et ønsket leveringssted ved denne leveringsmetode.
Leveringstidspunkt:
Din kølekasse vil blive leveret mellem 06:00 - 20.00. Vi kan desværre ikke oplyse om den præcise tid for leveringen, men er du ikke hjemme bliver flamingokassen sat som beskrevet ovenfor - og dine varer kan holde sig frosne til langt efter midnat.
Når du pakker dine varer ud, skal de straks i fryseren eller i køleskabet til optøning.
Vi leverer selv pakker i en omkreds af 20 km. fra køkkenet, undtaget ikke-brofaste øer.
Strakslevering:
Bestiller du hos os leverer vi din bestilling hurtigst muligt. Bestiller du lørdag-søndag, leveres din bestilling først fra mandag. Du kan evt. skrive i leveringsinstruktionerne at du ønsker levering i weekenden - så kigger vi på det ;-)
Leveringssted:
Du har mulighed for at angive hvor din bestilling skal sættes, såfremt du ikke er hjemme (haven, carport, terrasse, trappe el. lign.). Angiver du ikke noget sted, sætter vi din pakke ved hoveddøren, haven eller carporten som standard. Vi prøver ihverfald at sætte bestillingen et sted hvor udefrakommende ikke kan se den og så sender chaufføren en sms med et billede af pakken.
Det er som udgangspunkt modtagerens ansvar at vælge et sted hvor pakken må stilles sikkert og ugenert for uvedkommende. Hvis du bor i en opgang og opgangsdøren er låst, vil chaufføren sætte kølekassen foran opgangsdøren. Er der kode til opgangen, så skriv den i leveringsinstruktionerne.
Leveringstidspunkt:
Din bestilling vil blive leveret mellem 08:00 - 20.00. Vi kan desværre ikke oplyse om den præcise tid for leveringen, men er du ikke hjemme bliver flamingokassen sat som beskrevet ovenfor - og dine varer kan holde sig frosne til langt efter midnat.
Når du pakker dine varer ud, skal de straks i fryseren eller i køleskabet til optøning.
Lokal levering:
Levering koster DKK 79,- ved minimumsbeløb på DKK 350,-
Prisen er sat ud fra transport, flamingokasse, chauffør m.m.
Lokal levering kan ikke anvendes som leveringsmulighed, hvis leveringsadressen er længere væk end 20 km.
Levering med Xpressen fødevaredistribution:
Levering koster DKK 129,- fra 0-8 kg.
Levering koster DKK 89,- fra 9-20 kg.
Levering koster DKK 178,- fra 21-40 kg.
Bestiller du mere end 40 kg er du nødsaget til at lave en ny bestilling.
Vægten beregnes automatisk.
Prisen er sat ud fra transport, flamingokasse, ekstern chauffør m.m.
Din bestilling leveres til den adresse du har angivet ved bestilling. Er du ikke hjemme, sætter chaufføreren din flamingokasse ved det leveringssted du har angivet. Chaufføren tager ikke leverencer med tilbage og Gryderetten påtager sig ikke ansvar for eventuelt tyveri eller hærværk efter leveringen.
Hvis din modtagelse ikke er i orden:
Er leveringen af din kølekasse ikke sket inden kl. 18.00 eller er der andre problemer med leveringen bedes du kontakte os på kontakt@gryderetten.dk.
Vi vil forsøge at løse problemet på bedste vis - og ellers kreditere dig den manglede bestilling.
Ved manglende levering eller mangler i din bestilling skal vi have besked på leveringsdagen. Ved for sen besked kan vi ikke garantere at manglede varer tilbagebetales.
Beløbet hæves på dit kort ved bestilling. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det du har godkendt ved dit køb.
Betalingen vil blive trukket med det samme efter godkendt bestilling. Herefter modtager du en ordrebekræftelse pr. mail.
Priserne i webshoppen er alle inkl. moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: Denmark – Kroner (DKK)
Gryderetten benytter en sikker betalingsserver der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder at dine data er sikre og ikke kan læses af udefrakommende.
Hos Gryderetten gives der ikke fortrydelsesret på afsendte eller afhentede varer. Det er ikke forsvarligt at tage fødevare retur, idet vi ikke kan kontrollere om kølekæden har været brudt eller emballagen åbnet og vi kan derfor ikke være sikker på at fødevaresikkerheden overholdes.
Såfremt du skulle have nogle reklamationer vedr. din bestilling, kan du kontakte os på kontakt@gryderetten.dk hvor vi vil behandle din reklamation hurtigst muligt.
Vi vil meget gerne høre din mening hvis du ikke er tilfreds med de varer du har købt.
Telefon: 23 81 87 18
E-mail: kontakt@gryderetten.dk
Vi kan fanges på telefonen alle hverdage mellem kl. 11-15. Ellers skal du være meget velkommen til at sende os en mail, så vender vi hurtigt tilbage til dig.
Vi modtager meget gerne løbende inputs omkring gryderetter som ønskes i vores sortiment.
Udfyld denne formular for at give os dit input
Det sker ind imellem, at vi også tilbyder afhentning af ferske gryderetter.
Når det er tilfældet, annoncerer vi det på vores Facebook side.
Du kan følge os på Facebook via dette link
1,2 L: 19,5 x 19,5 x 6,1 (cm)
2,5 L: 19,5 x 19,5 x 11,5 (cm)