Mest stillede spørgsmål

På denne side kan du læse svarene på vores mest stilllede spørgsmål.
Heriblandt spørgsmål om levering, reklamation og afhentning.

Hvis du savner svar på noget, så tøv endelig ikke med at kontakte os.

FAQs

Det er altid svært at spå, hvor mange personer der er til i de forskellige retter. Vi spiser alle forskelligt og det samme er gældende her. Derfor har vi lavet en ca. beregning på hvor mange personer der er til i følgende størrelser:

1,2 liter = 3-4 portioner
2,5 liter = 6-8 portioner

Flamingokassen:
Du modtager varerne i en EPS flamingo kasse som holder maden frossen under transporten. Denne EPS flamingo kasse kan holde maden frossen i op til 30 timer.
EPS flamingo kasserne er godkendte til fødevarer og afgiver ikke giftige stoffer, er lugt- og smagsneutrale, er fremstillet under hygiejniske forhold og kan tåle fugt.

Vi tager ikke flamingo kasserne retur, men du kan sagtens genbruge dem som køle eller varmekasse derhjemme.

Ønsker du ikke at gøre brug af flamingo kasserne kan du aflevere dem til genbrug idet de er 100% genanvendelige.

Køleelementet:
Disse består af nedfrosset postevand i en lille pose, intet andet.
De er produceret med strøm fra solceller og poserne er lavet af lamineret PE som nemt kan genanvendes til nye formål. Du kan genanvende poserne som køleelementer. Hvis du ikke ønsker at beholde køleelementerne, kan du tømme dem for vand og smide den tomme pose til genbrug.

Følgende vilkår er gældende:

1. Gælder kun ved køb/afhentning i Gryderettens fysiske butik og IKKE ved levering.
2. Der udleveres et klistermærke pr. ret der bestilles.
3. Der udbetales/overføres ikke penge i stedet for udlevering af den gratis gryderet.
4. Den gratis gryderet kan kun afhentes i butikken og leveres ikke.
5. Den gratis gryderet kan ikke bestilles via webshoppen.
6. Ønsker du en 2,5 liters gryderet i stedet, kan du få 50% på denne i stedet for udlevering af 1,2 liters.
7. Kan også benyttes ved JA TAK tilbud.
8. Der udleveres ikke klistermærker for gryderetter købt på tilbud.

Ja, sagtens!

Hvis du ønsker at hente din bestilling selv, vælger du blot knappen ''afhentning'' ved bestilling - du kan afhente dine varer så snart du modtager en bekræftelse fra Gryderetten. Du skal huske at medbringe din ordrebekræftelse som bliver sendt til din angivne e-mail eller SMS. 

Varen vil blive lagt i særskilt aflåst fryser og lagt klar til afhentning. Beløbet hæves, når varen er lagt klar til afhentning og du har modtaget besked om at varen kan hentes. Du kan afhente din bestilling på følgende adresse: Værkstedsgården 13, 2620 Albertslund. Vores åbningstider for afhentning er: mandag: 11:00 - 16:30 tirsdag: 11.00 - 15:00 onsdag: 11:00 - 15:00 torsdag: 11:00 - 15:00 fredag: 11:00 - 15:00 lørdag: lukket søndag: lukket

Vi leverer med Jetpak i hele Danmark, undtaget ikke-brofaste øer.

Dag til dag levering: Bestiller du hos os inden kl. 14.00 mandag til torsdag, sender vi samme dag og du modtager din bestilling dagen efter. Bestiller du fredag-søndag, sendes din bestilling først mandag.

Leveringssted: Jetpak leverer din pakke på den angivne adresse. Du kan følge pakken med track&trace som Jetpak sender sammen med den bekræftelse du modtager fra dem, så snart vi har leveret pakken til dem. Pakken stilles oftest foran din hoveddør, i indkørslen eller i haven, hvis du ikke er hjemme. Du kan desværre ikke angive et ønsket leveringssted ved denne leveringsmetode.

Leveringstidspunkt:
Din kølekasse vil blive leveret mellem 08:00 - 17.00. Vi kan desværre ikke oplyse om den præcise tid for leveringen, men er du ikke hjemme bliver flamingokassen sat som beskrevet ovenfor. Du accepterer ligeledes at chaufføren fra Jetpak tager et billede af kassens placering som dokumentation for leveringen. 

Når du pakker dine varer ud, skal de straks i fryseren eller i køleskabet til optøning.

Leveringspriser:

Levering med Jetpak:
Ordreværdi 0-1.199kr - 30,- 
Ordreværdi 1200kr+ - Gratis

Alle leveringsordrer uanset ordreværdi tillægges automatisk et emballagegebyr på 35,- når du går videre til indkøbskurven.

Din bestilling leveres til den adresse du har angivet ved bestilling. Er du ikke hjemme, sætter chaufføreren din flamingokasse ved det leveringssted du har angivet. Chaufføren tager ikke leverencer med tilbage.

Hvis din modtagelse ikke er i orden:
Er leveringen af din kølekasse ikke sket inden kl. 18.00 eller er der andre problemer med leveringen bedes du kontakte os på kontakt@gryderetten.dk.
Vi vil forsøge at løse problemet på bedste vis - og ellers kreditere dig den manglede bestilling.

Ved manglende levering eller mangler i din bestilling skal vi have besked på leveringsdagen. Ved for sen besked kan vi ikke garantere at manglede varer tilbagebetales.

Gryderetten modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Visa Electron, Maestro & Mobilepay. Vi tager ikke kortgebyrer.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK).

Varer til afhentning:
Varen vil blive lagt i særskilt aflåst fryser og lagt klar til afhentning. Beløbet hæves, når varen er lagt klar til afhentning og du har modtaget besked om at varen kan hentes.

Reservation af beløb:
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme.

Pengene er reserveret på dit kort eller konto indtil:
1) vi hæver beløbet, når vi sender varen, eller 
2) indtil pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder. 

Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.

Gryderetten benytter en sikker betalingsserver der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder at dine data er sikre og ikke kan læses af udefrakommende.

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes: 

  • Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,
  • Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,

Fortrydelsesret
For varer som ikke er omfattet af undtagelserne ovenfor - Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kontakt@gryderetten.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Såfremt du skulle have nogle reklamationer vedr. din bestilling, kan du kontakte os på kontakt@gryderetten.dk hvor vi vil behandle din reklamation hurtigst muligt.

Vi vil meget gerne høre din mening hvis du ikke er tilfreds med de varer du har købt.

Telefon: 23 81 87 18
E-mail: kontakt@gryderetten.dk

Vi kan fanges på telefonen alle hverdage mellem kl. 11-15 (mandage kl. 11.00-16.30). Ellers skal du være meget velkommen til at sende os en mail, så vender vi hurtigt tilbage til dig.

Vi modtager meget gerne løbende inputs omkring gryderetter som ønskes i vores sortiment.
Udfyld denne formular for at give os dit input

Det sker ind imellem, at vi også tilbyder afhentning af ferske gryderetter.

Når det er tilfældet, annoncerer vi det på vores Facebook side.

Du kan følge os på Facebook via dette link

1,2 L: 19,5 x 19,5 x 6,1 (cm)

2,5 L: 19,5 x 19,5 x 11,5 (cm)