Handels- og leveringsbetingelser
Gryderetten ejes af Frokost Kompagniet ApS
Værkstedsgården 13
2620 Albertslund
Telefon: 23 81 87 18
Email: kontakt@gryderetten.dk
CVR: 38043919
Betaling
Gryderetten modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Visa Electron, Maestro & Mobilepay.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)
Levering
Vi leverer med Xpressen fødevaredistribution i hele Danmark, undtaget ikke-brofaste øer. Bestilles der alligevel til en ikke-brofast ø, har vi desværre ikke mulighed for at tage den sendte bestilling retur idet den indeholder fødevarer - ej heller selvom flamingokassen ikke har været åbent, idet kølekæden kan være brudt ved returnering. Ligeledes tager vi ikke sendte bestillinger retur hvis den tastede adresse er forkert eller mangelfuld.
Dag til dag levering:Bestiller du hos os inden kl. 14.00 mandag til torsdag, sender vi samme dag og du modtager din bestilling dagen efter. Bestiller du fredag-søndag, sendes din bestilling først mandag.
Leveringssted:Xpressen fødevaredistribution leverer din pakke på den angivne adresse. Du kan følge pakken med track&trace som Xpressen fødevaredistribution sender sammen med den bekræftelse du modtager fra dem, så snart vi har leveret pakken til dem. Pakken stilles oftest foran din hoveddør, i indkørslen eller i haven, hvis du ikke er hjemme. Du kan desværre ikke angive et ønsket leveringssted ved denne leveringsmetode.
Leveringstidspunkt:
Din kølekasse vil blive leveret mellem 06:00 - 20.00. Vi kan desværre ikke oplyse om den præcise tid for leveringen, men er du ikke hjemme bliver flamingokassen sat som beskrevet ovenfor - og dine varer kan holde sig frosne til langt efter midnat.
Når du pakker dine varer ud, skal de straks i fryseren eller i køleskabet til optøning.
Fortrydelsesret
Der gives fortrydelsesret frem til afsendelse af ordre, herefter gives ingen fortrydelsesret på produkter købt af Gryderetten.
I forbindelse med reklamationsret, se næste punkt.
Reklamationsret
Modtagelse af reklamation skal ske senest 2 dage efter modtagelse af levering.
Ved modtagelse af levering skal varen enten indfryses eller spises.
Datoen på varerne er til enhver tid gældende.
Det er vigtigt at der rettes henvendelse hurtigst muligt, ved opdagelse af fejl og mangler.
Reklamationsretten gælder alle produkter købt i Gryderetten. Reklamationsretten gælder for alle fejl i retterne.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Mail: kontakt@gryderetten.dk
Telefon: 23 81 87 18
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.